Vanaf dinsdag 1 September 2020

Volleybalavonden

Elke dinsdagavond van 20.00 u. tot 22.00 u. volleyballen in sportcomplex Tempelhof en dat tot einde juni 2021.

Inschrijven kan ter plaatse vanaf 19.45 uur. De huidige spelers en Davidsfondsleden hebben voorrang.  Nieuwe spelers kunnen vrijgekomen plaatsen innemen of komen zo nodig op een wachtlijst of reservelijst. Wie zich inschrijft voor volleybal verbindt zich er steeds toe om zoveel mogelijk  aanwezig te zijn vanaf stipt 20u. Volleybal is immers een groepssport en wat extra warming-up is een must en een gunst voor de spieren!

Iedere ingeschrevene is verzekerd voor het gehele jaar voor de gevolgen van een ongeval en/of kwetsuur bij de deelname aan deze activiteiten.

Onze Davidsfondsleden (en hun gezinsleden) betalen 75 euro voor het ganse werkjaar, dus tot eind juni 2020.  Niet-leden betalen 90 euro. Deelnemers uit een zelfde gezin krijgen € 2 korting per persoon.

In onze nieuwe uitrusting met sponsor het Davidsfonds. In onze nieuwe uitrusting met sponsor Het Tempelhof. In onze nieuwe uitrusting met sponsor De Vlaamse Oliecentrale (v-o-c.be). Tijdens ons tornooi. Boven: Christine, Koen, Frank, Johan, Sebastiaan, Jens en Alain. Onder: Freddy, Nicole, Jolien, Martine en Peter.