Tornooi Blue Lake

De Bon Pekkers namen deel aan de vierde uitgave van het Bluelake tornooi op zaterdag 15 februari 2020.

Onze ploeg bestaande uit dames: Martine, Jolien, Joke en Christine en heren: Alain, Koen, Jens, Sebastien en Thomas was ingedeeld in de zware reeks met TBA en Zovo. Twee kleppers die op ons eigen tornooi steeds in top vier waren te vinden.

De Bon Pekkers haalden de eerste set tegen TBA binnen met 25-18 maar verloren de tweede set met 21-24. De tweede wedstrijd tegen ZOVO startte met een 30-14 setzege gevolgd door een gelijkspel 22-22. Geheel tegen onze verwachtingen in, werden we zowaar groepswinnaar.

In de halve finale kwamen we uit tegen The Lakers. Ook hier speelden we op hoof niveau en wonnen we beide sets met 27-16 en 26-17.Op naar de finale!

Hier moesten we het opnemen tegen de sterke Kuifjes. En goed waren ze maar we sneuvelden eervol met 16-27 en 17-26.

De eindstand was dan ook

1. De Kuifjes

2. De Bon Pekkers

3. The Lakers.

Het volleybalteam de Bon Pekkers

Elke dinsdagavond van 20h00 tot 22h00 volleybal avond in sportcomplex Tempelhof en dat tot einde juni 2018.

Inschrijven kan ter plaatse vanaf 19.45 uur. De huidige spelers en Davidsfondsleden hebben voorrang.  Nieuwe spelers kunnen vrijgekomen plaatsen innemen of komen zo nodig op een wachtlijst of reservelijst. Wie zich inschrijft voor volleybal verbindt zich er steeds toe om zoveel mogelijk  aanwezig te zijn vanaf stipt 20u. Volleybal is immers een groepssport en wat extra warming-up is een must en een gunst voor de spieren!

Ieder ingeschrevene is verzekerd voor het gehele jaar voor de gevolgen van een ongeval en/of kwetsuur bij de deelname aan deze activiteiten.

Onze Davidsfondsleden (en hun gezinsleden) betalen 75 euro voor het hele werkjaar, dus tot eind juni 2018.  Niet-leden betalen 90 euro. Deelnemers uit een zelfde gezin krijgen € 2 korting per persoon.

Tijdens ons tornooi. Boven: Christine, Koen, Frank, Johan, Sebastiaan, Jens en Alain. Onder: Freddy, Nicole, Jolien, Martine en Peter. In onze nieuwe uitrusting met sponsor het Davidsfonds. In onze nieuwe uitrusting met sponsor Het Tempelhof. In onze nieuwe uitrusting met sponsor De Vlaamse Oliecentrale (v-o-c.be).